ARM - vyvojove nastroje

Středa Listopad 30 15:21:52 CET 2011

Jj, vyvojova prostredi pro ARM je kapitola sama pro sebe... Kdyz si
vezmete pro srovnani AVR studio ktere je uz integrovane do MSVS shellu,
tak skutecne neni pro vyvoj dostupne NIC.  Samozrejme jsem ochoten
uvazovat pouze o free software, tak jsem na to zvykly...
Nakonec tedy zbyva skutecne jen sileny Eclipse a prekladace vychazejici
z GCC... Nebo programy psat v MSVS. To by jeste celkove slo.
A ted jeste nejaky debugger, ktery nebude jen na prikazove radce, to  by
me fakt zajimalo co (asi pres JTAG).