Gama160 regulace napeti

mcmlxxx mcmlxxx na hantec.cz
Středa Listopad 30 09:03:17 CET 2011

Já bych měl k gamma 160 taky dotaz, sice trochu mimo, ale možná by to
zaujalo i někoho jiného.
Tento invertor jde přepnout na svařování metodou TIG/WIG, ale pouze DC,
což neumožňuje svařovat hliník.
Bylo by možné nějakým jednoduchým způsobem upravit zapojení tak aby bylo
možno přepnout na AC ? (bez možnosti regulovat balance )
Ptám se proto, že pokud už pan Anděl schéma analyzoval, mělo by pro něj
být snadné na tuto otázku odpovědět.

díky
b.