mala telefonna ustredna

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Listopad 30 00:02:42 CET 2011

Dne 29.11.2011 23:34, balu na home napsal(a):
> toto je presne co nechcem. Z dovodu jednoduchosti a blbovzdornosti som
> planoval pouzit analogove telefony, tri uz mam a vsetky maju pulznu
> volbu :-)
S impulzni volbou to ale neni zadna vyhra .... zkousel jste s tim nekam
volat? Myslim tim dobu , nez se to prechrousta a nez to pobockarna
vyhodnoti, aby to cele vypipala ven?
To ale myslim ta Tina zrovna  neumi a po volbe venkovni linky impulzne
to "routuje" ven tak jak to jde z pobocky.
Tonovku na impulzy to umi urcite, ale to je dnes kontraproduktivni.
> Vyhoda je ze je to maximalne jednoduche, spolahlive
Dovolim si tvrdit, ze ten Gigaset je spolehlivejsi co se tyce vlastniho
provozu.
Myslim tim proslapane, utrzene, uhnile linky....
> a neodobera to ziaden vykon.
A to si myslite, ze je to napajene z privodni linky?
  Nebo 4,5VA z 230V neni zadny prikon?
Ten Gigaset bere ze site cca 2W  :-)  tedy polovicku.
  Je ale pravda, ze bez napajeni se umi Tina pripojit nouzove  natvrdo
na jednu definovanou pobocku.
Mimochodem s to Tinou jsou problemy prave pri pouziti nekterych druhu
telefonnich pristroju, pte je tam pouze 22V linkove napeti. Nekterym
aparatum s elektronikou to proste nestaci.
A na 200m 2x0,5cu uz nefunguje vubec nic.  Je to ciste na lokalni linky
do  cca 100m na 0,5 dratu.
Standardne pouzivane  link. napeti je  48V. ( byva az 53V ) Tez to neumi
vyzvonit stare  a "retro" klasicke aparaty s mechanickym zvonkem -
vyzvaneni se bere 50Hz odvozene travem ze site
  misto standardnich 25Hz a zvonek nestaci "bimbat" ..... :-(

JaKub