castecne OT - zalohovani obehoveho cerpadla

Úterý Listopad 29 23:08:27 CET 2011

tak jak jsem psal, že je tam 3f motor, tak je 2f. Našel jsem dokumentaci
od té úpravy. Schema co jsem obkresloval z čerpadla, není celé - jen
budiče a výkonová část.
vaelektronik.cz/fotky/cerpadlo.zip
Ten přidaný modul funguje tak, že pokud má na vstupní straně napájení (5
až 12V), odpojí potenciometr v čerpadle a bere řízení ze vstupu. Bez
napájení (po odpojení konektoru) se čerpadlo řídí potenciometrem.
Anděl