AMD konci s x86?!?

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Úterý Listopad 29 15:28:38 CET 2011

Oni spise zustanou u procesoru s integrovanym jadrem, ktere se delaji
pro notebooky a zaroven se vyuziji pro obycejna PC - ja treba cekam az
to doladi.
  Buldozer je dobry na servery a plne vyuzitelna vsechna jadra. Ale ty
synteticky testy ala SuperPI (ktre jsou urcite strasne vypovidajici o
beznem vyuziti a zatizeni PC), ktere zatizi jen jedno jadro, tak s tema
nemaj na Intel sanci.

Martin Hanek