AMD konci s x86?!?

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Úterý Listopad 29 15:18:05 CET 2011

No pro mne to treba je dosti pohroma pokud nebude neco jineho podobneho
k mani.

Nicmene to nejak nechapu - x86 byly starsi CPU od AMDcka novejsi jsou
oznacovany jako platforma AMD64.

Konci tedy komplet vsechno pro PC tedy i ta AMD64?

Ja nemam nic proti Intelu (v praci nemame nic jineho), ale vychazi
vyrazne draz nez vychazelo AMD. Ted jsem skladal nasim PC a naprosto
luxusni sestava za par penez:

CPU AMD Athlon II X2 250e Dual-Core BOX 1 653 Kč
GIGABYTE MA78LMT-S2 (rev. 3.x) 	1 Ks 	1 143 Kč

Cokoliv s Intelem (mala spotreba a podobny vykon) mi vychazelo skoro o
1000Kc draz.

Cela leta jedu na AMD a nikdy jsem nemel s nicim problem.

S pozdravem
Radek Vicek