Připojení stínění

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Úterý Listopad 29 00:39:57 CET 2011

Děkuji všem za rady.
1. Našel jsem na ADCKRONE
http://www.adckrone.com/pdf/en-pdfs/carrier/201621BE.pdf str.5 pásek LSA
PROFIL® Series 2 (8 párů + stínění, celkem 24 kontaktů). To by
vyhovovalo, ale nikde jsem tam nenašel zmínku o tom, že by stínění bylo
propojené (jak psal JP). Nebo se jedná o jiný typ?
2. Jak se prakticky realizuje zaříznutí stínění? Zaříznout žílu umím,
ale co bych si počal s hliníkovou folií a tenkým příložným drátem, to
nevím. Ale asi by se mi to líbilo nejvíc, protože do jednoho
desetipárového pásku bych zařízl 4 kabely J-Y(ST)-Y 2x2x0,8 i se
stíněním :-)

Díky

JF