GPS tracker

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pondělí Listopad 28 21:25:43 CET 2011

> GPS MAP 60CSX v letadle fungoval perfektne. Jen se zpocatku musel
> podrzet u
> okna.
> Ale moc se to nelibilo stevardovi. Neni mi jasne proc.
>

> Michal Gregor

Zaprve letusky zpravidla netusi co to je, proto je to pro ne podezrele. To ze jim reknete GPSka jim nic nerekne.
Ja jim proaktivne rikam, ze budu behem letu pouzivat navigaci, ze to je zcela pasivni pristroj, takova zmensena navigace, jakou maji piloti v kokpitu, takze z toho mohou usoudit, ze to je pristroj, ktery letadlu nevadi (kdyz ho maji i piloti v kokpitu :-))

To vetsinou zabira zejmena na usmevave letusky (z usmevu na pasazery se jim tezko prechazi k zakazum). Maximalne mi pri jednom letu rekli, ze to mam zapnout az po fazi startu a tolerovali, ze jsem to drzel u okenka uz od runwaye (nedrazdil jsem je v te fazi ukazovanim zapnuteho displaye).

Nekdy to ale posadce letadla muze vadit z principu, aby pasazer nevedel, kudy se leta. Kdyz je nejaky problem a letadlo napriklad hodinu krouzi na miste, pilotovi se tezko takovy GPSkista presvedcuje o tom, ze "ve vysce je silny protivitr a proto bude mit let zpozdeni".

Jakub Serych