GPS tracker

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pondělí Listopad 28 21:00:06 CET 2011

On 28. 11. 2011 20:52, Michal Gregor wrote:
> GPS MAP 60CSX v letadle fungoval perfektne. Jen se zpocatku musel
> podrzet u okna.
> Ale moc se to nelibilo stevardovi. Neni mi jasne proc.

Ja radsej neprovokujem :-) Ten moj navigator ma zmysel pouzit, len ked
mi vyjde sediet pri okne, dam si ho do vrecka bundy (oblecenej) a
polozim si to vyssie. Staci mi log, na display sa kuknem len obcas, aj
to nenapadne.

Priciny mozu byt dve, prva - podla instrukcii maju pasazieri vypnut
vsetky zariadenia pri vzlete a pristati. Jednoduchsie je im zakazat
vsetko, ako sa natahovat s cestujucimi, ktore zariadenie moze byt
nebezpecne a ktore nie.
Druha - ak by lietadlo malo nejake problemy, na GPS si hned vsimnete
necakane klesanie (napr. v noci to nemusi byt pohladom z okna hned
zrejme). Tak nechcu, aby ste zacali sirit paniku.

miro