GPS tracker

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pondělí Listopad 28 20:37:13 CET 2011

On 28. 11. 2011 17:57, Kuba Jan wrote:
> Mel jsem pujceny, zda se OK, ale trochu mi zklamalo, ze nefungoval v
> letadle. ( Velke dopravni ero - prelet CZ-Chorvatsko )
> Koleguv ( nevim typ) bez jedineho vypadku. Takze ten z DX je trochu
> tupejsi.

Drzali ste ho pri okne? Mam skusenost s turistickym Garminom eTrex Cx,
je potrebne ho drzat pri okne - funguje bez vypadkov. Ale ak je od okna
uz nejakych 30cm, nechyta sa.
(Uz ked pisem, na offline tracking je vyborny, na micro SD kartu nie je
okrem zaplnenia karty ziadne obmedzenie poctu bodov. A kapacita staci na
roky zaznamu :-) Bonusom je mapa, navigovanie atd.. Samozrejme cena je
inde, ako pri loggeroch z DX)

miro