Antena na skle - Nokia handsfree

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Listopad 28 19:28:43 CET 2011

Spis kapacitne  - plocha te "samolepici ant. proti bazmeku uvnitr.

Nemam s temito typy anten dobre zkusenosti. Pri mereni na ant.
analyzatoru vykazuji SWR vetsi nez 5 .
Nejepsi je pro GSM ctvrtvlny proutek (nebo neco prodlouzeneho) na strese
vozidla.
Pokud je vse dobre provedeno je rozdil velmi markantni. Prakticky tam,
kde jiz s mobilem neni mozno telefonovat, po pripojeni na takovou antenu
je mozne vest hovor bez vypadku.
Dulezite je pouziti kvalitniho koaxu k takove antene - nezridkakdy je
tam "tkanicka" o prumeru 2mm, ktera pri 4 metrech ma takovy utlum,
ze  je tam antena jen pro paradu :-(