CO2 cidlo TPS 2534

Jirka zaloha na volny.cz
Sobota Listopad 26 23:34:04 CET 2011

Jako IR zdroj se v těchto případech nejčastěji používá normální žárovka,
lehce podžhavená (nejen kvůli spektru, ale i kvůli životnosti) a obvykle
spínaná v řádu cca 1 Hz a méně.

Hledejte NDIR gas sensor, výrobců je víc a podkladů taky docela dost.
Globalizační Perkin Elmer se zase tváří, jako by nikdy nic takového
nedělal*, klasika... Dokonce ani archive.org ho neumí (starší roky jsou
přesměrovány na neexistující adresu). Netuším, zda nějak náhodně nebo to
nějaký dement od toho globsona důsledně ošetřil.

(*)případně mají tak idiotsky udělaný web, což ve finále vyjde nastejno
- ale spíš to bude ta "ztráta paměti" a "cože? já nikdy nic"...

---
Jirka