GPS tracker

Martin Patka hwmp na semily.net
Sobota Listopad 26 12:47:14 CET 2011

Zdravim,

vlastni zkusenosti nemam, ale onehda jsem narazil na http://phoneonmap.cz
a tam 1) nabizeji tracker primo za Kc (ceska firma), 2) je tam aplikace
pro chytre telefony s funkci trackeru, 3) s mensi presnosti se udajne
obejdete
i bez GPS, polohu telefonu si pry berou z GSM site.

Netestoval jsem to, jen jsem si ulozil bookmark....

Zatim nashle

--
-- -------------------------------------------------------------------
Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                phone work:  481 624301, 481 120465
Nerudova 45                       mobil work:  775 600201
51301, Semily 1                   phone home:  481 120969
 <http://www.mikroservis.cz/> http://www.mikroservis.cz         e-mail:
<mailto:martin na mikroservis.cz> martin na mikroservis.cz
-- -------------------------------------------------------------------

  _____

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Zdenek
Sent: Saturday, November 26, 2011 10:02 AM
To: 'HW-news'
Subject: GPS tracker

Můžete někdo doporučit konkrétní typ zařízení na sledování polohy vozu?

Nemá to fungovat jako zabezpečení proti krádeži, ale jako info  pro
dispečink. Má to být přenosné mezi auty. Ne tedy skrytá montáž. Odesílání
souřadnic automaticky přes GSM (na vyžádání dispečinku) nebo na pokyn řidiče
(když dorazí na místo určení).

Našel jsem toto. Podle popisu funkčně vyhovuje, ale nejsou tam zrovna kladné
ohlasy, tak mám obavy o spolehlivost. Potřebovali bychom jich víc, takže se
zvyšuje riziko vadného kusu a pomalého jednání s Číňany.

http://www.dealextreme.com/p/handheld-portable-mini-gsm-gprs-gps-vehicle-tra
cker-black-72133

Zdeněk