knoflik na potak 6mm/16mm nastrkavaci - TRVALE DOPSTUPNY ?!

Pátek Listopad 25 11:48:43 CET 2011

Napadá mě možná schůdné řešení - prokousat se přes prodejce až k výrobci
a domluvit se s ním. Nebo taky do toho investovat (asi míň než do té
formy) a pár tisíc knoflíků koupit do zásoby. Těžko dneska můžete říct
co budete dělat za 5 let a až knoflíky dojdou, pak to řešit dál.
Anděl