aky typ baterky?

Miro as5sgm na gmail.com
Čtvrtek Listopad 24 09:16:59 CET 2011

Dobry den,

prosim o radu co pouzivate alebo aky typ je najvhodnejsi pre bateriu,
ktora bude vystavena velkym zmenam teploty od -20 do +60 st.. Takze
prevadzka cely rok, pricom sa jedna o bez udrzbove zariadenie s tazkym
pristupom k vymene baterie, je tam ale moznost pouzit na nabijanie
solarny clanok, bohuzial obmedzenych rozmerov 10x10cm max.. Odhadovana
spotreba zariadenia je okolo 300mA pricom denne pojde zariadenie tak
max. hodinku a pri spotrebe 1mA  zvysny cas. Bolo by super keby
prevadzka bez zasahu na vymenu baterky bezala aspon 4 roky.

Dakujem.

Miro