Cesta na PCB jako vedeni

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Listopad 22 13:20:54 CET 2011

Zaujimave, zaujimave - ale to ste zase odisli od povodnej otazky, t.j. od akeho okamihu ma nic netusiaci navrhar zacat tusit.

Majme uplne banalnu kombinaciu dvoch CPLD, z ktorych jeden druhemu robi hodiny absolutne nezaujimavej frekvencie, trebars 1MHz. Tie CPLD vedia bez zataze urobit 1ns hranu; so zatazou trebars 10pF je to povedzme 2ns. Vstup ma zarucene, ze chyti 2ns pik, to znamena, ze asi chyti aj 1ns a dost mozne ze aj menej.

Od akej vzdialenosti medzi obvodmi sa mam zacat zaujimat o nejake vedenia apod.?

wek