Distributor alebo obchod so spinanymi zdrojmi

Martin Electro electromartin7 na gmail.com
Úterý Listopad 22 09:28:20 CET 2011

Ak splna specifikaciu, tak je myslim vhodny takmer kazdy slusny spinany
zdroj, napr. nemecke Friwo su velmi slusna kvalita za prijatelnu cenu.
Kedze ste SK :-) tak kvoli postovnemu by som pozeral primarne po SK
distributoroch. Nechcem robit priamu reklamu, ma ich viacero distri.... ak
by ste nebodaj nenasli, dajte mi vediet.

M.