schema Gama 160

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Listopad 22 07:20:17 CET 2011

On Tue, 22 Nov 2011, Vláďa Anděl wrote:

> Se svářečkou jsem měl problém, nedávala proud a svítila indikace přehřátí, i
> když byla studená. Problém byl v tom, že se svářečkou jsem nesvařoval, ale
> používal jsem jí (no chtěl jsem) jako zdroj proudu do zkratu. Pohledem do
> schematu jsem zjistil, v čem je problém. Operák U1 (část s vývody 5,6,7)
> vyhodnocuje výstupní napětí a pokud je tam míň než 5V, operák rozsvítí ledku
> Teplota a omezí proud na několik ampér. Takže to není závada, ale vlastnost.

To asi bude "Anti-stick" , holt jste si koupil moc dobrou svarecku :-)
Ma to taky "Hot-arc" ? To je to same ale na opacnem konci - kdyz napeti
preleze limit tak se ma za to ze oddalujete elektrodu a chcete skoncit
tak ubere proud.

> Otázka na ty co vaří: Je tahle funkce pro svařování potřeba? Viděl bych to na

Pro svarovani elektrodou je super - kdyz se to prilepi nemusite odskubavat
kleste z elektrody :-)