WiFi modul s UDP

Pondělí Listopad 21 19:00:56 CET 2011

Zdravim, existuje nejaky subj. ktery by se dal relativne jednoduse
nakonfigurovat (neco jako precist seznam dostupnych siti, sifrovani...
vybrat, zadat heslo a pripojit) a pak skrz nej posilat UDP pakety treba
z ATXMEGA?
Webove a FTP rozhrani atp. neni na zavadu, nemam v tomhle ale praxi, co
hledat...