xbee moduly, zlepsenie dosahu

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Pondělí Listopad 21 18:55:00 CET 2011

Pokud budete zkouset dratek - tak ne Lambda / 2  - ale Lambda / 4 - to jest
tech 31 mm
Pripadne muzete vytvorit kolinear - to jest Lambda / 4 + N krat lambda / 2 -
dne N je 0, 1, 2, ale to je narocne na presnou delku dratku

Dratek nevysila ve smeru rovnobeznem s osou - pokud chcete dosahnout
(priblizne) kulove charakteristiky - doporucuju uprostred ohnout o 45 stupnu

Myslim ze se budete divit - je to moje oblibena modifikace problematickych
WIFI routeru - lidi od PC byvaji sokovani ze zahozeni antenky s napisem ASUS
a pripajeni zvonkoveho dratu udela takovu rozdil

Zdravi Petr Kubac