TCP/IP Stack pro x51 Silabs + ENC28J60?

Ondrej leguanolog na seznam.cz
Pondělí Listopad 21 18:12:40 CET 2011

Zkuste mrknout na lwIP. Je to v C, takže na 51 by to mělo jít přeložit
bez problémů a nějaké drivery na ten chip snad také jsou. V případě
potřeby se lwIP dá naportovat i "ručně" a není to ani nijak extrémně
složité (v podstatě se napíše fci pro příjem, odesílání a inicializaci).
lwIP obecně je funkční a vyladěné, ale dokumentace je místy tragická.
Výhodou je také určitá rozšířenost, takže lze toho spoustu najít na
netu. Pokud chcete šetřit pamětí pak existuje osekané verze uIP.

OH