Re: RE: Nadsvetelna neutrina - zacina to byt zajimave

Vojtěch Bubník bubnikv na seznam.cz
Pondělí Listopad 21 16:09:25 CET 2011

> Toho bych se tolik nebal, protoze o tech penezich rozhoduji ruzne vedecke rady
> ktere si nenechaji jen tak neco nakecat, a navic mezi vedci je velmi silna
> konkurence a vzajemna kontrola, takze jakakoliv levarna by velmi brzy vysla
> najevo. Ale mozna jsem prilis naivni...

Řekl bych, že tak trochu podvádí každý. Extremem jsou například "výzkumy" léků financované farmaceutickými firmami.

Jeden za všechny: Známý psycholog odhalen jako podvodník astronomických rozměrů
http://osel.cz/index.php?clanek=5971

Vojta Bubník