xbee moduly, zlepsenie dosahu

j s jarin.hw na gmail.com
Pondělí Listopad 21 14:27:23 CET 2011

Hej, Xbee PRo je moznost, ale ako som pisal, su o kusok vacsie a
nezmestia sa na plosny spoj. Preto som uvazoval o tom, ze tu kratku
antenku nahradim niecim lepsim, ale chcel som vediet ci ma zmysel sa
hrat s dlhsimi antenkami rovnakeho druhu (proste kus drotu) alebo na
to treba ist nejako sofistikovanejsie.