Akku vrtacka z Lidlu

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Listopad 21 14:22:01 CET 2011

 21.11.2011, 14:00:52

Ono to neni jen o zivotnosti. Kdysi jsem v globalizatoru koupil
primocarou pilku. Ale mela tak velke vule a nepresnosti, ze veci ktere
jsem s ni uriznu, byly pouzitelne tak maximalne jako bedna na brambory
do sklepa.
Tak jsem koupil ptotoolku, z druhe ruky, takze ani nebyla o mnoho
drazsi nez ten noname. Pohodli nesrovnatelne, rez skoro upne rovnej a kolmej.
Proste je to nekde upne jinde.
Rukama mi proslo mnoho vselijakeho naradi, levne i drazsi. Nektere to levne slouzi
dobre (trebas i po nejake uprave), jine sice hure ale je to
snesitelne, ale mnohe jsem hodne rychle zahodil.
Dneska uz se hodne rozmyslim, protoze me zkusenosti jsou takove, ze v
cca polovine pripadu, to levne stejne nahrazuji necim drazsim, ani ne
tak kvuli zivotnosti, ale predevsim kvuli nekvalite a nepohodli prace.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz