OT: uredni siml na CTU zase vymysli hovadiny... :-(

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Listopad 21 13:44:21 CET 2011

Ja bych rekl, ze dane opatreni CTU proste vzeslo z expanze techto
zarizeni vubec.
ISP dnes nasazuji jako klientske zarizeni 5GHz radia, pte na 2,4GHz je
plno.
Vysledek? Uz je plno v 5GHz take. Konkurencni ISP se vzajemne napadaji a
nekteri resi i via CTU. Ty uz to stve tyhle zabomysi valky resit a
tak bude mit evidenci , kdo dane pasmo ( a tim nemyslim jen 5, ale i 10
a 24GHz ) obsadil jako prvni...

JaKub