RE: OT: uredni siml na CTU zase vymysli hovadiny... :-(

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Pondělí Listopad 21 13:31:42 CET 2011

Kmitočet pro meteoradary je zvolen takový, jaký je na to vhodný.
Taky se na to můžete dívat z jiného úhlu pohledu.
VO vůbec nemuselo být vydané, a digitální provoz mohl být např koordinovaný*.

*nekoordinovaně to je akorát plýtvání s přírodními zdroji.

H.