RE:je__t__ osciloskop - skor spektralny ?

bosorka.p na seznam.cz bosorka.p na seznam.cz
Pondělí Listopad 21 00:08:06 CET 2011

Pokud se chcete podivat na Agilent 3000 v akci nebo na jeho pitvu

http://www.eevblog.com/2011/02/25/eevblog-149-agilent-infiniivision-3000-x-series-oscilloscope-review/
http://www.eevblog.com/2011/02/21/eevblog-148-agilent-3000-x-series-infiniivision-oscilloscope-teardown/
http://www.eevblog.com/2011/10/21/eevblog-209-new-agilent-3000x-oscilloscope-firmware/

pro porovnani torchu vetsi kalibr
http://www.eevblog.com/2011/08/31/eevblog-199-tektronix-mixed-domain-oscilloscope-mdo4000-review/

PB

P.S. Vim, ze tu par jedincu toho pana nema rado, ale sledovani neni povinne :-)

> Inak nechapme sa zle, kazdy nech si kupi to co mu vyhovuje, nie kazdy
> potrebuje MSO prip generator. Ja som len spominal ze ten stroj je
> sikovny na mnohe ucely a preto ma tak "uchvatil".

Nechapeme sa zle, toto som chcel pocut. Lebo som mal povodne pocit, ze Ta uchvatili megapixely ;-)

Aha, dakujem.

wek