JAck 3.5 do DPS

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Listopad 19 17:56:11 CET 2011

Podla mna by ste si zvysili sance, ak by ste uviedli, k comu sa to oznacenie vztahuje (vyrobca, predajca, link). Alebo link niekde, kde je obrazok, napr. z Vasho popisu mi nie je jasne, ci chcete nieco ako http://www.sos.sk/?str=371&artnum=16662 alebo nieco ako http://www.sos.sk/?str=371&artnum=49061 .

Inak bude po nich asi fakt zhanka, lebo na tejto stranke http://www.eltea.cz/3-5mm/jack-3-5st-samice-panel-s-vypinacem-jc-128 (co som vyguglil z Vasho popisu) zanho pytaju asi 20 tisic bez dane... ;-)

wek