ještě osciloskop

Sobota Listopad 19 11:53:54 CET 2011

Vím že se tady nedávno probíral výběr osciloskopu a taky teď koukám, co
koupit. Nechci moc utrácet, takže Tektronix asi ne. Že jsou rozdíly mezi
"značkovým" a "neznačkovým" scopem, je mi jasné. Zas tak náročný nejsem
:-) Koukal jsem, že i v kategorii "levných" mají snad všechny výpočet
FFT a připojení na počítač přes USB. Takže vlastně všechno, co
potřebuju. Chtěl bych něco do 150MHz, třeba jako tohle
http://www.amt.cz/index.php?id=ADS1152CML Sice podle toho co se tady
dřív probíralo, 1Gs je málo. Ale vždyť je to 7 vzorků na periodu, to se
musí chovat už jako analog :-) Jediné co mi tam chybí, je možnost
bateriového napájení. Má psanou spotřebu 50VA, to bych musel baterky
nosit v baťohu :-( Nebylo by něco podobného, ale méně žravého, nejlépe
rovnou s možností připojení na 12V DC? Nechci kupovat malou ruční mrchu
s displejem velikosti jako u multimetru. Chtěl bych stolní přístroj,
který v případě potřeby mohu vzít do terénu a aspoň hodinu ho uživit z
baterek - třeba i přes měnič.

Anděl