RE: osmižilový stíněný kabel

Miroslav Pajpach pajpach na katedrala.net
Středa Listopad 16 22:17:55 CET 2011

A proc si nekoupit za 20kč ten ethernetovy kablik  jak sam navrhujete a
ucvaknout koncovky? Pokud navíc trvate na stinenem, tak je to STP kabel, ale
to se shani v metrazi jako propojovaci kabel fakt blbe.

S pozdravem
MP

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Jirka MWW
Sent: Wednesday, November 16, 2011 9:37 PM
To: HW konference
Subject: osmižilový stíněný kabel

Dobrý večer,

potřeboval bych asi jeden metr flexibilního stíněného 8mi žilového
kabelu ( samozřejmě s s lanky) co nejmenšího průměru ( tak 6 mm).
Vyhověl by asi i nějaký Eternet kabel ,u kterého bych zahodil
koncovky, ale nějak se mi nedaří nic rozumného najít.
Všichni chtějí  objednat nějaké dost velké min. množství,
které dalece překračuje moje potřeby. Koupil bych třeba i 10 m do
zásoby, ale víc ne.
Nemáte někdo tip kde to koupit? Případně nemáte někdo kus doma a
neposlal byste ho ?

--
Zdravi
Jirka OK1MWW