OT - S administratorem se nediskutuje

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Středa Listopad 16 17:22:03 CET 2011

No to se ale pletete - ten prispevek jsem sem daval prave proto, ze je
to z hlediska HW pomerne zasadni info - alespon pro vyvojare urcite.

Nicmene i kdyby to tak nebylo? Vam ten prispevek o letnim case prijde
nejak konfrontacni? V podstate to bylo jen suche oznameni, nebyt
posledni veticky, ktera nikoho nevyzyvala k nejake reakci.

Prijde vam to opravdu naprosto stejne to co jsem psal ja a co p.Jirka?

I kdyby to bylo jak chtelo a prispevek byl o cem chtel - pokud uvidim,
ze je napsane neco co si vicemene rika o vyvolani flame tak to stopnu.

Dalsi vec je, ze zde neustale neco takoveho resim od te doby co se nas
angazovany kolega vratil - predtim jsem nic na HW resit nemusel. A tak
si rikam, zda to mam zapotrebi - protoze reseni je velmi jednoduche a
snadne.

--
S pozdravem
Radek Vicek