Komunikace mezi PIC

Koder Petr Koder.Petr na azd.cz
Středa Listopad 16 15:43:02 CET 2011

Nebude ta spotreba dana spis tim, jak je 485 dana normou?

Budic do linky cpe skoro 5V mezi A a B drat, linka ma terminaci treba 120R. Pak je proud hned 40mA... K tomu kdyz se pripocte delic urcujici klidovy stav linky, je proud jeste vetsi.
U nekterych obvodu je vstup interne spojen s vystupem a nekdy ma i integrovany odpor terminace. Pak se muze zdat, ze za prikon muze "kvalita" obvodu.

Osobne bych komunikacni kanal oddelil galvanicky.
Nejlepe trafickem. Pak ale musi byt zase vhodne zvoleny zpusob prenosu dat, aby nemel stejnosmernou slozku.

Petr