domácí meteostanice - měření kvality obvzduší?

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Středa Listopad 16 11:39:40 CET 2011

Obce maji nekolik let moznost zakazat vyhlaskou co se nesmi doma
spalovat. Napriklad uhelne kaly, plasty atd. Otazka je zda obec takovou
vyhlasku vyda, zda ji potom kontroluje a hlavne postihuje.

Martin Hanek