mikrospinac

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Listopad 15 17:33:43 CET 2011

 15.11.2011, 17:29:49

Uz jsem v zivote povymenoval desitky mikrospinacu. V nejruznejsich
zarizenich, PC hlodavci pocinaje a stroji za 10 MKc konce. Nikdy jsem
neresil konkretni typ, vzdy proste kus za kus, co bylo zrovna po ruce.
A vzdycky to fungovalo, tzn. zapojeni vyvodu bylo shodne.
Jestli tam nekde byl i nejakej Honeywell ale nevim.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz