Pouziti ochrany LiIon jako nabijecky (bylo nokia 6300)

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Listopad 15 14:39:58 CET 2011

Pane Labaji, Vy tu teoretizujete (byť pravdivě, psal jsem hned na
začátku, že to není zcela košer). Já to provozuju (i když - pravda - ne
u zákazníků). Úspěšně, dlouhodobě. Tím bych to snad uzavřel.

---
Jirka