f*c*b - finito

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Listopad 14 23:47:52 CET 2011

Jako důsledek této přátelské pomoci jsem objevil mimo jiné pěknou site
http://www.skullsecurity.org/

Zapomněl jsem puštěné p2p a pořád jsem se divil, kam mě zmizelo místo na
disku... až před chvílí jsem na to přišel, stáhl se mi seznam třetiny
zaxichtovaných lidí, najdete to tam 8-)

Toto se může hodit na vyztužení vnitřního systému, jsou tam popsané zajímavé
sociální aspekty a díry (třeba javascript v dns), to by chtělo na
odfiltrování nějakou pěknou aplikační proxy - kdysi (10 let z5) dělal něco
takového nějaký maďar, ale jak se to jmenovalo, po mně už nechtějte.

Jinak google při některých háklivějších dotazech chce zadat opis kódu, to
zas jak naschvál nejede s vypnutým javascriptem. Takže až tohle po vás začne
chtít, tak vězte, že konečně dáváte ty správné dotazy ;-)