Kde koupit 2N5912

Ondrej Kolonicny ondrak na medoro.org
Pondělí Listopad 14 14:04:56 CET 2011

Ono je to ruzne. Ja ted bral neco v USA. 100 Ks MMIC v SOT343, celkem
asi 50g i s fakturou. A jedina moznost jak to koupit je zaplatit 200 USD
za UPS Express. Proste ta americka firma to jinak poslat neumi a strasne
se divili, ze se mi zda 200 USD za postovne hodne, kdyz to budu mit za 3
dny doma. Klidne bych si pockal. Ale nakonec mi nic jineho nezbylo nez
to koupit. Jest jedna zajimavost, prodava to i DigiKey, ale do CR je
nedoda kvuli vyvoznim omezenim. Vyrobce bez problemu...

Ondra

http://blog.ok1cdj.com
http://hamshop.cz