GSM modul MC55i - dotaz

Miroslav Pajpach pajpach na katedrala.net
Pondělí Listopad 14 09:33:07 CET 2011

Tak kdyby to nekoho v budoucnu zajimalo, tak jsem mel neaktualni datashhet s
AT sadou. Jde toho docilit tak, ze typ spojeni přes AT^SISS se nastavi
transparent místo socket, a po uspesnem pripojeni k serveru se zada AT^SIST

MP

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Miroslav Pajpach
Sent: Friday, November 11, 2011 12:56 PM
To: 'HW-news'
Subject: GSM modul MC55i - dotaz

Dobrý den,
hraji si s tímto modulem, konkrétně s daty, a zajímalo by mě, jestli jde
nějak přepnout po navázání GPRS spojení do transparentního módu.
Tedy přes AT nakonfiguruji parametry (APN, IP serveru, port...) pomocí
AT^SISO navážu spojení s TCP serverem na definovaném portu. Teď to je tak,
že příchozí data mi modul oznámí přes AT že má data a já je musím přes
AT^SISR přečíst. Podobně když chci poslat data na server přes GPRS tak musím
přes AT^SISW.
Ale mnohem víc by se mi líbilo, kdyby se po inicializaci a připojení dalo
komunikovat se vzdáleným serverem přímo, tedy já pošlu do portu "ABC" a
server obdrží "ABC" a opačně když od serveru přijde "DEF" tak abych rovnou
dostal na portu "DEF". Různé BT i WIFI moduly to umí, tak bych to rád takto
měl i přes ten MC55i.

S pozdravem
MP