Kde koupit 2N5912

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Neděle Listopad 13 21:32:24 CET 2011

Vzdy tu pri diskusich u zrizovani paypalu zminuji o moznosti NEPOUZIVAT
zadnou platebni kartu, na PayPal jde pouze "nalejt" potrebny kredit.
Pak clovek nemusi nic hlidat atd... Na akce typu objednavky 2N5912, nebo
jineho smeti 1x za rok naprosto idealni.
Jakub.
Registrace na paypalu zabere max 10 minut, prevod penez ( kredit )  na
paypal trva max. 3 dny