Kde koupit 2N5912

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Neděle Listopad 13 21:08:26 CET 2011

Za 28USD byste celniky asi neresil. S tim ostatnim mate pravdu, ale pak
je nakupovani v zahranici velmi pohodlne.
Pokud nebudete tou kartou platit primo na internetu, tak muzete pouzit
Vasi stavajici kartu pro Paypal. U Paypalu se zneuziti urcite bat
nemusite, bude to jedina firma, ktera bude mit cislo karty. Ten od koho
nakupujete to cislo neuvidi. Dneska snad uz neexistuji internetove a
neinternetove karty.
Pokud byste chtel platit primo kartou na internetu, tak to chce urcite
samostatnou kartu se samostatnym uctem, kam vzdy presunete jen placenou
castku. Tak to mam i ja u mBank.

Martin Hanek