f*c*b

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Listopad 11 18:06:51 CET 2011

Původní zpráva ze dne 11.11.2011 od Jaroslav Lukesh:

> Dobrý den, utekla tu komusi dcera, policajti ji nemůžou najít
> (chytrá holka, vypnula mobil), jedině snad že by se rodiče něco
> dozvěděli z profilu xichtovky, mají ji v přátelích, lze se jí nějak
> dostat na profil? Není ani jisté, jestli tam v dohledné době půjde,
> takže je to potřeba provést bez interakce s uživatelem. Xichtbook
> terminologii v podstatě neznám, nepoužíváme to, tak jsem nemohl
> pomoci ikdyž bych rád.

Jo, jsi hustej, máš hustý termíny, skvěle komolíš, děti z tebe musí
šílet :-)

PS: Pokud rodiče mají dceru v přátelích, tak sami nejlépe vědí, že se
na její profil mohou kdykoliv podívat. Ale jistě ocení nějakou hustou
radu. Řekni jim, že víš, jak 100hoven, ať bouchnou potkanem na modrý
éčko, zalogujou se na xichtovku a hoděj woko na její profajl, wól nebo
fotogalérku.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601