OT: diakritika na gmaili uz zda sa funguje

Pátek Listopad 11 14:52:18 CET 2011

2011/11/11 Miroslav Šinko <sinkomiro na gmail.com>:

> V pôvodnom maili som mal PS, ktoré ste odfikli :-) Boli tam písmená s
> diakritikou v rade, ako sú na SK klávesnici - zopakujem. Pridám aj
> veµké písmená v rovnakom poradí.

Toho PS jsem si vůbec nevšimnul, kromě toho nevím, co má být na
slovenské klávesnici. Navíc, to vypadá, že to Gmailu funguje tak
napůl, znak "3/4" na SK klávesnici určitě není.

Měl jsem nastaveno UTF pro odchozí zprávy, teď zkusím něco poslat s
nastavením "výchozí":

Příliš žluťoučký kůň úpěl ďábelské ódy.

> PS: µąč»ľýáíéúäňô Ą©Č«®ÝÁÍÉÚÄŇÔ

Vidím mikro, a s ocáskem, pak c s háčkem (to tam asi patří), pak >> a
od měkkého l už je to asi dobře. S velkými písmeny je situace podobná,
navíc to nezobrazí ani velké L s háčkem.

P.K.