Foto dokumentacie, viacnasobna expozicia, eliminacia sumu

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Listopad 11 14:38:11 CET 2011

řekl bych, že by mu stačil convert z ImageMagick. Každé fotce dát 1/N
průhlednost (N počet fotek) a prolnout je. teda pokud to bylo foceno ze
stativu.

----- Původní zpráva -----
Od: "Jirka" <zaloha na volny.cz>

Jsem v oboru spis amater a bude to tedy bez zkusenosti, nicmene pokud
jde o zpracovani vysledku tzv. expozicniho bracketingu, tak se podivejte
na http://wiki.panotools.org/HDR_Software_overview

Princip spociva v tom, ze se rozsiri dynamicky rozsah snimku za pomoci
kombinace jednotlivych expozicne posunutych vzorku.

Je ovsem otazka, co vlastne potrebujete dosahnout... Neslo by nekde
zverejnit priklady tech fotek, co mate k dispozici?

---
Jirka