OT: diakritika na gmaili uz zda sa funguje

Miroslav ©inko sinkomiro na gmail.com
Pátek Listopad 11 14:10:17 CET 2011

2011/11/11 Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>:

> Mno, to jste mohl napsat něco s diakritikou, tím byste to opravdu uzavřel ;)
>
> Přílią ľlu»oučký kůň úpěl ďábelské ódy.

V pôvodnom maili som mal PS, ktoré ste odfikli :-) Boli tam písmená s
diakritikou v rade, ako sú na SK klávesnici - zopakujem. Pridám aj
veµké písmená v rovnakom poradí. Nepoznám ľiaden slovenský pangram,
hmm... Je mi jasné, ľe niektoré malé písmená na klávesnici priamo nie
sú, napr. ď/Ď (mäkké D), ĺ/Ĺ (dlhé L).

miro

PS: µąč»ľýáíéúäňô Ą©Č«®ÝÁÍÉÚÄŇÔ

Daląí informace o konferenci Hw-list