OT: diakritika na gmaili uz zda sa funguje

Miroslav ©inko sinkomiro na gmail.com
Pátek Listopad 11 13:19:50 CET 2011

Rad by som tuto temu uzavrel. Od dnes su vsetky prijate spravy s
diakritikou zobrazene vo web rozhrani gmailu spravne. Rovnako vacsina
starsich, ktore sa zobrazovali urcite zle, je uz zobrazenych dobre
(napr. vsetky testy od Jirku). Niektore starsie su zobrazene zle, ale
to pripisujem roznym pokusom, t.j. takto to ma byt (napr. pokusy od
Jana). Zopar zle zobrazenych sa najde aj mimo pokusov, vsetko v
niekolkonasobnych odpovediach, to uz cert ber :-)
Urobil som si sam pokusy odoslat spravu z gmailu, prijat na gmail
spravu nie z konferencie. Vsetko, co sa spravalo zle, je uz OK.

Goooglu sice oprava trvala dlhsie, ale nevykaslali sa na to.

miro

PS: +µąč»ľýáíéúäňô :-)

Daląí informace o konferenci Hw-list