Vyroba DPS u pana Kohouta - cerstva zkusenost

Pátek Listopad 11 11:41:09 CET 2011

Taky jsem si tam kdysi nechával nějaké desky dělat - dobrá volba pro
toho, kdo nemá doma patřičné vybavení. Od té doby co jsem se naučil
tisknout předlohu na inkoustovce na film
http://vaelektronik.cz/bastl/tist.html
a naučil jsem se jak s tou předlohou zacházet, dělám běžně spoje a
mezery 0,2 a nemusím čekat až mi to někdo z Prahy pošle. Už ani
nepamatuju, kdy jsem řešil nějaké zkraty nebo přerušené spoje. Protože
co můžu dělám v SMD, těch dírek je tam úplné minimum. Samosřejmě takhle
řeším jen prototypy, ona předloha, ze které to jde smáznout prstem a kus
obrazce zůstane připláclý ne skle, ani víckrát použitelná není.
Anděl