Odvlhčovač vzduchu

Čtvrtek Listopad 10 20:30:18 CET 2011

Mam kompresorovy, musel bych se jit podivat ale zere 500-600W  a ma
vyprodukovat cca 20l vody za den. Funguje dobre, v zime trpime v baraku
extremni vlhkosti, protoze tu bydli 2 psi a kdyz je osklivo, susi se
pradlo a tak... Letos bude prvni zimni test tak jsem zvedavy - jinak
mame na oknech vodopady...