Re: test 3še žýáíéúäô

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Listopad 9 14:30:50 CET 2011

Ved ja to chapem! Preto pisem, ze google v tom ma bordel.
To, co ma zobrazit dobre, vidim zle, to co mam vidiet zle, vidim dobre
a len ten subject, ktory mam vidiet zle, vidim naozaj zle a aj to
mozno uplne zle voci spravnemu zle :-))

OK, beriem spat, ze maju _primitivnu_ chybu. Uznavam, ze je mozno
velmi sofistikovana, ak sa rozhodli ignorovat hlavicku mailu a
namiesto toho urobili *hadaci* algoritmus. Opravit by zobrazenie podla
mna mali, lebo mne ako uzivatelovi produktu zadarmo moze byt jedno, ci
ma otravuju reklamy na gmaili, alebo na nejakom inom free web maili.
Im by malo zalezat na pocte uzivatelov, prave kvoli reklame, z ktorej
ziju. Ved zatial vydrzim, dnes im nahlasim chybu opat..

miro