test 3...

Snehulak snehulak na gmail.com
Středa Listopad 9 14:06:35 CET 2011

A hlavne ono to neni jen o mailu , mam telefon s androidem a nevim jak bych
hledal neco tak elegantniho aby mi synchronizovalo poznamky, kalendar
,schuzky, dokumenty mezi telefonem, PC a vubec semoznym zarizenim. To
opravdu pockam na opravu :)

BTW. Proc se vsude nepouziva UTF ? To mel byt lek na tyto zmatky ne ?

snehulak