Re: test ¾šèžýáíéúäô

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Listopad 9 13:06:43 CET 2011

>Teraz odpovedam z Thunderbirdu, v ktorom Tvoju spravu vidim kompletne
>zle (subject, aj telo).

Ano; a paradoxne takto je to dobre :-)

Ten popcorn totiz pri odosielani natvrdo oznacuje hlavicku aj telo ako iso-8859-1, pre lokalne zobrazenie vsak pouziva nativne prostriedky windowsov, takze ja vdaka tomu, ze mam nastavenu lokalizaciu, vidim tie znaky pri pisani dobre. Mailman iso-8859-1 nijako nekonvertuje, takze to mas vidiet vsatko zle.

Ak vidis vo webovom rozhrani nieco dobre, znamena to, ze webove rozhranie ignoruje kodovanie uvedene v maili a bud pouzije nejake Tvoje preferencie (kedze mas nastaveny unicode, tak to mu nemoze naznacit spravne kodovanie), alebo, co je pravdepodobnejsie, snazi sa to "uhadnut". Tipujem, ze je to kvoli roznym dalekovychodnym uzivatelom, ktori maju s kodovanim daleko vacsie problemy. Vobec ma to od guglu neprekvapuje...

wek